מה ההבדל בין ג'ינס בגזרת MOM לג'ינס בגזרת BOYFRIEND?

זוג מכנסי ג'ינס לאישה עם מותניים גבוהים ידוע בשם ”MOM ג'ינס”. הן הפכו פופולריות בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 של המאה ה-20 ונלבשו בעיקר על ידי נשים אמריקאיות בוגרות. למרות שהג'ינס עדיין אופנתי, הן נחשבות ל ”זקנות” על ידי נשים צעירות. הנה כמה מהסיבות לכך. בואו נסתכל על כל אחת מהסיבות האלה בתורו. בואו נתחיל עם התפיסה המוטעית הנפוצה ביותר על MOM ג'ינס.

מי שלובש MOM ג'ינס נראה נהדר בהם! מכנסי הג'ינס האלה עשויים מג'ינס באיכות גבוהה וצריכים להיות בעלי יחס של 30/70 מתיחה לעמידות. בחר כותנה אורגנית בתור בד, ואלסטן אם זה הכרחי. אל תקנה ג'ינס מאוד נוקשה, זה לא שווה את זה בטווח הארוך! תחתונים סופר מתוחים יש מעט מאוד מבנה כאשר שחוקים ולא מומלץ לMOM ג'ינס.

עוד הבדל בין MOM ג'ינס וג'ינס BOYFRIEND הוא בכושר. MOM ג'ינס לשבת גבוה יותר על המותניים, והם רופפים סביב הירכיים מאשר מכנסי ג'ינס BOYFRIEND ג'ינס של אבא גם קצת יותר רגוע מMOM ג'ינס. למרות שהם כבר לא פופולריים כמו MOM ג'ינס, הם עדיין סגנון פופולרי היום. למי שמחפש ג'ינס נוח מומלץ לשקול זוג חברים במקום. עם זאת, MOM ג'ינס נוח יותר מאשר ג'ינס BOYFRIEND.

כמו MOM ג'ינס מותניים גבוה נראה טוב יותר על נשים עם מותניים קטנים, יש להם חתך קצת יותר רגוע. שלא כמו ג'ינס של חבר, MOM ג'ינס לא מראה שפם. עם זאת, MOM ג'ינס הם עדיין מאוד נוח והם נהדרים למי שמעדיף בכושר רופף יותר. אם אתה אישה בצורת אגס, זה יכול להיות קשה ללבוש MOM ג'ינס, כמו הירכיים יכול להיות קצת הדוק מדי בשבילך.

ההבדל הגדול ביותר בין MOM ג'ינס וג'ינס BOYFRIEND טמון במותניים. למרות הבדלים אלה, שני הסגנונות דומים בדרך כלל בסגנון. שניהם נוחים ואופנתיים, אבל יש כמה הבדלים מרכזיים. למרבה המזל, יש להם כמה במשותף. שניהם עשויים מג'ינס עם סגנונות שונים וכביסה. יתר על כן, MOM ג'ינס לעתים קרובות לבוא בגרסה חתוכה לנשים. אם אתה מחפש MOM ג'ינס אופנתי, אתה יכול לבחור בסגנון ג'ינס של חבר או ג'ינס של חבר.

אחד ההבדלים הבולטים בין ג'ינס של חבר לMOM ג'ינס הוא המותניים שלהם. MOM ג'ינס גבוה יותר במותניים מג'ינס של חבר ויכול לגרום לגוף של אישה להיראות קצר יותר. למרות שגברים ונשים יכולים ללבוש אותם, לג'ינס של החבר אין מותניים אלסטיים. בניגוד לMOM ג'ינס, הם בדרך כלל באים עם רגל הרבה יותר רפה ובטלן מאשר MOM ג'ינס לעשות. קו המותניים משפיע על כמה נוח תרגיש ללבוש אותם.

בעוד MOM ג'ינס נועדו להכיל עקומות, הם לא בהכרח מתאימים לכולם. אנשים עם גוף בצורת אגס צריכים להימנע מללבוש אותם כפי שהם נראים פחות שטוחים ולא מחמיאים ממה שהם באמת. מותניים גבוהים ורוכסן ארוך ימשכו תשומת לב לבטן פחות מבוטאת ויכולים להסתיר בטן. יתר על כן, רגל מקושטת יכולה לגרום לאחוריים שלך להיראות שטוחים. לבסוף, התפרים אמורים להסתדר בצורה מושלמת על הרגליים.

באופן כללי, הMOM ג'ינס יותר נוח ורב תכליתי מאשר ג'ינס של חבר. הם מתאימים יותר ולא רזים כמו ג'ינס ישר-רגל. אם אתה אוהב להיראות מגניב, אתה יכול לשלב את הג'ינס עם חולצה או סוודר. הם נראים נהדר עם נעלי ספורט. אתה יכול גם להתלבש בהם למעלה או למטה. אתה יכול לצרף אותם עם סוודר או חולצה. זה יגרום לתלבושת שלך להיראות שלמה. ואתה תהיה מופתע מההבדל!

בעוד MOM ג'ינס אינם מתאימים ללבוש יומיומי, הם גם נהדרים לאירועים מיוחדים. זיווג שלהם עם חולצה חמודה ומגפיים גושים יכול לתת לך מבט נהדר. אתה יכול לצרף אותם עם מעיל עור ומגפיים אם אתה מחפש מראה רשמי יותר, או ללבוש אותם עם כפתור לבן וחמוד למטה. אם אתה מרגיש נועז, אתה יכול ללבוש אותם עם רשת דיג מתחת. עם זאת, הסבים שלך אולי לא יאשרו את המראה, אז אל תנסה יותר מדי.

למרות שהיא הכי פחות פופולרית מבין ארבעת הג'ינס הראשיים, MOM ג'ינס היה הצהרת אופנה נהדרת במשך עשרות שנים. בשנות השבעים, אמהות נשארות בבית ונשים עובדות כאחד לבשו את הסגנון כדי להפוך אותו לשלהן. הם היו פופולריים כי הם החליקו את הכלב סביב אזור הבטן ולא גרמו לחולצת מאפין. לג'ינס הזה יש את היכולת לעבוד עבור כל סוגי הגוף, והם נראים נהדר על כולם.

Roger James

Learn More