אילו ברזים לבית ניתן למצוא בחנות לכלי עבודה?

ברזים לבית

ברזים הם מרכיבים אינטגרליים של כיור, מכיוון שהם שולטים ומדליקים ומכבים מים במטבח, בחדר האמבטיה או בחדר הכביסה.

הבנת אלה ארבע קטגוריות של ברזים יאפשר לך לבחור מתקן אידיאלי עבור הבית שלך או לתקן אחד קיים כאשר הוא שובר.

מהם ארבעת סוגי הברזים השכיחים ביותר?

בבית ישנם ארבעה סוגים של ברזים הנפוצים: כדור, מחסנית, דיסק ודחיסה. לדעת את סוג הברז שיש לך יכול לעזור לזהות בעיות פוטנציאליות במהירות ולשמור על תיקונים מאוחר יותר; בנוסף, לדעת איזו אפשרות הטובה ביותר עונה על הצרכים והתקציב של הבית שלך ואת התקציב יכול גם לעשות הבדל גדול!

ברז הכדור הוא הסוג הפשוט ביותר של ברז שנראה בדרך כלל בבתים כיום, ובו ידית אחת המחוברת לכובע מעוגל הממוקם ישירות מעל זרבובית שלו ומזיז כדור פלסטיק או מתכת בתוך גופו השולט בזרימת המים.

ברז שאינו דולף, ללא כביסה יכול להיות פשוט יחסית לשימוש ובדרך כלל דולף בתדירות נמוכה יותר מאשר עמיתיו; עם זאת, עדיין יש לבצע תחזוקה שוטפת בדגם זה כדי לשמור על הביצועים האופטימליים שלו.

ברזי מחסניות משתמשים במחסניות גזע נעות במקום במכונות כביסה כדי לשלוט בזרימת המים ובטמפרטורה, הנמצאים לעתים קרובות בחדרי אמבטיה ומציגים ידית אחת או שתיים. הם אינם דורשים כוח רב לסיבוב ואף יכולים לשמש לשטיפת ידיים או שטיפת כלים עם שאריות מזון.

ברז דיסק הוא אחד החידושים החדשים ביותר בטכנולוגיית הברז המודרנית. דומה ברזי מחסנית אבל עמיד יותר ופחות סביר לדרוש תיקונים לעתים קרובות, ברזי דיסק לערבב מים חמים וקרים בתוך תא ערבוב שנקרא מחסנית איזון לחץ המווסת את זרימתו עם שני דיסקים קרמיים השולטים בלחץ ובטמפרטורה בהתאמה. הידית שלהם יכולה לנוע למעלה ולמטה להתאמת לחץ ואילו מצד לצד מאפשרת לך לווסת את הטמפרטורה.

ברזי דחיסה יקרים משמעותית מזנים אחרים ועשויים להיות בחירה מצוינת עבור בתים ישנים עם כספים מוגבלים לשיפוץ. בעת סיבוב הידית שמאלה או ימינה, דחיסה מתרחשת על ידי דחיסת מכונת כביסה על מושב שסתום כדי לעצור את זרימת המים החוצה כאשר אין ידית מופעלת, ובכך לעצור כל פוטנציאל טפטוף מתוך זרבובית כאשר הידית אינה הפוכה. מערכת זו מונעת טפטוף מים כאשר הידית אינה מופעלת.

ברזים רחבים הם סגנון פופולרי נוסף. אתה יכול להתאים אישית את גופי אלה עם כל התכונות הדרושות – כגון זרבובית, מרסס ומכשירי סבון-מה שהופך את ההתקנה למורכבת יותר מכיוון שהיא דורשת קידוח חורים נוספים לכיור או למשטחי השיש.

מהו ברז לבית?

בראש ובראשונה, ברז הוא פיסת חומרה בביתכם המספקת גישה למים. כחלק תפקיד אינסטלציה חיוני שלה, ברזים צריך להימשך שנים רבות ללא בעיה.

ישנם סוגים שונים של ברזים המיועדים לשימושים ספציפיים. בעת בחירת אחד עבור הבית שלך ואת אורח החיים, ודא שהוא מתאים הן העיצוב שלה ואת הדרישות האישיות שלך ואת ההעדפות.

ניתן לבנות ברזים מחומרים שונים, כולל פליז, נירוסטה, פלסטיק ואבץ. ישנם גם דגמים חסיני כפור; אלה מבטיחים שהצנרת שלך לא תקפא בסביבות קרירות יותר.

התקנת ברזים חדשים היא דרך משתלמת ופשוטה להוסיף אופי ולהעלות ערך בכל שיפוץ בית או פרויקט בנייה חדש. הם מוסיפים עניין חזותי תוך הגדלת ערך בו זמנית.

אם אתה מתכנן למכור את הבית שלך בעתיד, רכישת ברז נטול עופרת יכולה להיות גם חכמה לפי הצהרת איגוד התקנים האמריקאי שאפילו כמויות קטנות של עופרת עלולות לזהם מים בחשיפה ארוכת טווח אליו בברזים שלך.

לא רק שהוא צריך להיות נטול עופרת, חיוני גם לבחור ברז העשוי מחומר התואם ליישום שלו. בעלי בתים רבים בוחרים בפליז מכיוון שהוא מציע עמידות משתלמת; עם זאת, הקפד לקרוא תוויות מקרוב, מכיוון שחלק מברזי הפליז מכילים תוכן עופרת מסגסוגת.

ברזי נירוסטה מוצקים הם בחירה נפוצה נוספת, שהם יקרים יותר אך עמידים יותר לטווח הארוך. חברות מסוימות להחיל ציפוי מגן ברור על נירוסטה כדי לעזור להגן עליו מפני טביעות אצבעות כתמי מים.

אפשרויות גימור הברז שלך כוללות ציפוי אלקטרוני ותצהיר אדים פיזי. ציפוי אלקטרוני כרוך בהטמעה באמבטיה של מתכת מותכת שנדבקת על פני השטח שלה כאשר חשמל עובר דרכה, בעוד פוליווינילדי משתמש בוואקום כדי להפציץ אותו עם יונים מתכתיים שמתחברים אל פני השטח שלה.

ברז הוא מכונה קטנה המשמשת לעצור מים מצינורות בקטרים שונים על ידי שימוש בשני מושגים הנדסיים – יתרון מכני ויחסי כוח-לחץ-שטח – בעיצובו. מהנדסים חייבים לשלב רעיונות אלה במערכת יעילה שעושה שימוש במושגים אלה קל לידיים אנושיות תוך הפעלה יעילה.

למה משמשים ברזים?

ברזים הם מרכיב אינטגרלי של כל בית, המשרתים לנהל את זרימת המים לסירוגין. נפוץ במטבחים, חדרי אמבטיה וחדרי כביסה כאחד, ברזים מגיעים במגוון סגנונות וגימורים לשימוש נוח.

ישנם סוגים שונים של ברזים, ולכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים כדי להקל על הבחירה. בעת ביצוע בחירה זו, היבט חשוב אחד שיש לזכור הוא איזה סוג ידית יש לו; ישנם עיצובים עם ידית אחת וכפולה שכל אחד מהם מציע עיצובים מובחנים.

יש לקחת בחשבון גם את סוג המחסנית. ברזי מחסניות כוללים מחסנית פנימית הנעה לשליטה בזרימת המים, מה שהופך אותה ליקרה יותר מאפשרויות אחרות. דגמים יקרים יותר מכילים ליבות מתכת או פלסטיק עם פעולה אנכית בעוד דגמים פחות יקרים משתמשים בכדורים עם חותמות גומי עם קפיץ עבור הקליעים שלהם.

בשלב הבא, חיוני לקבוע כמה מים הוא יכול לנהל. ברזים רבים נועדו לקחת כמויות מוגבלות של מים בבת אחת; לעתים קרובות כולל מאוורר שמפחית את ההתזה. יתר על כן, קצב הזרימה שלו יכול להיות תלוי בקוטר הצינורות שלו.

לבסוף, קח בחשבון כמה קל יהיה לתחזק ולנקות את הברז שלך. ברזי פליז או אבץ נוטים להיות קלים לתחזוקה אך רגישים לחמצון חלודה בפני קורוזיה ולכן כדאי לבחור בגימור המגן מפני סיכונים פוטנציאליים אלה.

גימור הוא היבט חשוב בבחירת ברז, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה תפקודית. ציפוי עמיד כגון כרום מצופה אלקטרו או פליז טבעי עשוי להציע אריכות ימים מוגברת תוך הגנה מפני קורוזיה כימית ומים.

כקו מנחה כללי, מומלץ לרכוש ברזים מיצרנים בעלי מוניטין ולהימנע ממותגים נמוכים שעשויים להיות עשויים בצורה גרועה או קשים למקור חלקי חילוף. בקש מהאינסטלטור או הקבלן שלך המלצות על מוצרי מותג שם שהם מתקינים באופן קבוע ועשויים להמליץ עליהם.

בהתבסס על הצרכים וההעדפות שלך, בחירת ברז תואם עדה יכולה להיות יתרון. ייעוד זה מתאר את היעילות שבה ברז מטפל ושולט במים; זה נדרש לעתים קרובות מאנשים מבוגרים או כאלה עם קושי לסובב ידיות. יתר על כן, אם יש לך ילדים הקפד לחפש ברזים ידית מנוף אשר יהיה קל להם להשתמש.

כיצד לבחור ברזים לבית?

כשאתם קונים ברזים, שימו לב לסגנון העיצוב והגימור שלהם. בחר אפשרות המשלימה את האסתטיקה הכוללת של המטבח או חדר האמבטיה שלך וודא שהגימור שלה תואם לכל חומרת ארון או מוטות מגבות בחלל.

שיקולים צריכים לכלול גם חומר בנייה וסוג שסתום בבחירת ברז, כגון ברזים מצופים פליז עמידים יותר מאפשרויות סגסוגת מתכת. יתר על כן, אישור הקרן הלאומית לביטחון לאומי מציע הבטחה כי מוצרים עומדים בתקנות בטיחות מים לשתייה.

ברזים מסוימים כוללים טכנולוגיה חכמה המאפשרת הפעלה קולית או אפליקציות לסמארטפון להפעיל או לכבות את הברז, אם כי מערכות אלה עשויות להיתקל בבעיות תוכנה או בבעיות קישוריות.

אם אתה רוצה להפחית את צריכת המים שלך, בחר ברז שכותרתו ווטרסנס – הם יכולים להפחית את החשבון שלך ב -30% ומעלה!

יש לשקול היטב את גובה הזרבובית בעת רכישת מדף יהירות מעל הכיור. זרבובית גבוהה מדי עלולה להתיז מים על כל השיש או על היד בזמן שטיפת הפנים, בעוד שקצרים מדי עלולים למנוע ממך להגיע לכל הקערות בבת אחת.

גובה הזרבובית שלך צריך להתאים למשטח ההרכבה שלו, כגון שפת כיור או משטח עבודה, ולא צריך להתנשא גבוה יותר מארונות או מראות שמעליו. אם השטח מוגבל והתקציב צפוף, אל תקריבו אסתטיקה לטובת פרקטיות בבחירת גובה הזרבובית שלכם.

ברזים מגיעים בכל הגדלים, הצורות והסגנונות. מברזים חד פעמיים עם ידית כפולה עם צוואר ברבור, פיות מילוי סטנדרטיות וסירים ועד לדגמים ללא מגע ומופעלים בנייד.

ברזים עם גימורים מבריקים נוטים להיות הבחירות הנחשקות ביותר; כרום מלוטש הוא ללא ספק הרצוי ביותר, בעוד שגם ניקל סאטן וברונזה יש את מקומם.

ברזים בדרך כלל מחזיקים מעמד זמן רב וקלים לתחזוקה. כדי לשמור על מראה במיטבם, נקו עם מי סבון ומטלית רכה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. היזהר עם חומרי ניקוי קשים מכיוון שאלו עלולים להכתים או לשרוט גימורי מתכת או משטחים.

למידע נוסף לחצו:

https://gorelik.co.il/category/%D7%91%D7%A8%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA/

Roger James

Learn More