באיזו תדירות עליך להשתמש בטיפול למניעת כינים? ‏

בעזרת טיפול טבעי בכינים, תוכל להסיר כינים משיער ילדך. קשה להסיר כינים, אך שימוש בטיפולים טבעיים יכול לעזור לך לעשות זאת מבלי להשתמש בכימיקלים קשים. תוכל גם להשתמש בטיפול טבעי כדי למנוע מכינים לחזור לשיער ילדך.

כמה זמן ניתן להיות עם כינים ולא לדעת מזה?

במהלך שנת הלימודים, חשוב לצפות לסימנים של כינים. אולי לילדך יש פצעים פתוחים בקרקפת, בלוטות לימפה מוגדלות בצוואר או חום. אם יימצא כתם חי, אחות בית הספר תשלח את הילד הביתה לטיפול.

איך נראית כינה ?הסימן הראשון לכינים הוא ראש מגרד. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להימנע ממגע בין שיער לשיער, במיוחד בזמן המשחק. על ילדך גם להימנע מלחלוק כובעים, בובות או פריטים אחרים עם ילדים אחרים.

השיטה היעילה ביותר למניעת כינים היא לשטוף את כל הבגדים, כולל כובעים, במים חמים. אם אפשר, אפשר גם לנקות את הבגדים או לשים אותם בשקית ניילון לפחות שבועיים.

כלל אצבע טוב הוא שמספר הניטים בשיער שלך שווה למספר הכינים שיש לך. ניטס הם ביצים זעירות, שזופות או חומות שהעיסה מטילה. בדרך כלל לוקח לניטס תשעה ימים לבקוע.

קל יותר להסיר כינים מאשר כינים. אפשר להשתמש במסרק פלדת אל-חלד כדי להסיר אותם.

שן הוא חרק טפיל קטן החי על ראשו או גופו של הפונדקאי. הם ניזונים מדם אנושי ונמצאים בדרך כלל ליד הקרקפת.

באיזו תדירות ניתן להשתמש בטיפול בכינים?

בין אם אתם מנסים להיפטר מכינים, ובין אם אתם רוצים למנוע שריצה חדשה, אולי אתם תוהים באיזו תדירות עליכם להשתמש בטיפול בכינים. ישנם שני סוגים עיקריים של טיפולים. הראשון, הידוע כחוקר כימי, הורג כינים חיות. השני, הידוע בשם תחליב אלכוהול בנזיל, חונק ביצים.

כימיקל פדיקולרי הוא הסוג הנפוץ ביותר של טיפול בכינים. יש להחיל את זה על השיער והקרקפת לפי ההוראות שעל התווית. אם חומר כימי לא עובד, ייתכן שתצטרך לנסות טיפול אחר.

אתה צריך גם לבדוק אם יש לך כינים בבית. זה כולל את כל האנשים שיש להם קשר ישיר עם האדם שיש לו כינים. למשל, אתה וחבריו למיטה של ילדך, וכל מי שגר באותה דירה כמו מי שיש לו כינים. אם לאדם שיש לו כינים יש חברים קרובים או משפחה, כדאי לבדוק את כולם, כולל ילדיך וחיות המחמד שלך.

כינים יכולות לחיות עד 30 יום, אבל אתה צריך לטפל בהם בתוך שבועיים עד שלושה ממציאתם. תרופות כינים שהורגות כינים ניתן לרכוש בבית המרקחת המקומי שלך.

כינים עשויות גם לפתח עמידות לכימיקלים מסוימים. חשוב להשתמש בטיפול שהורג גם חיים וגם כינים. ייתכן שתצטרך להשתמש בטיפול אחר אם ילדך מפתח עמידות לתרופות.

כיצד להימנע מכינים באופן טבעי?

למרבה המזל, יש כמה דרכים יעילות למנוע כינים באופן טבעי. לדוגמה, שימוש בתמיסת שמן חיונית הוא דרך מצוינת לשמור על שיער ילדך נקי וכינים.

הדרך הטובה ביותר למנוע כינים באופן טבעי היא להימנע ממגע ראש בראש. כינים יכולות לחיות עד 48 שעות מחוץ למארח שלהם, כך שאם אתה הולך להיות סביב הילד שלך לכל אורך זמן, עדיף לסרק את השיער שלהם, כך שאתה לא מקבל נגוע בעצמך.

שימוש במסרק רטוב הוא גם דרך טובה להיפטר מכינים. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא להשתמש בקומבינציה דק-שן החיסרון היחיד הוא שזה ייקח קצת תרגול כדי לקבל את זה נכון. מומלץ גם לסרק חלקים קטנים של שיער לפני שמנסים לסרק את כל הראש.

דרך יעילה נוספת למנוע כינים היא לשמור את השיער על ראשו של ילדך יבש. זה יקשה על הכינים לשרוד. זה גם מקל עליך להסיר אותם.

דרך נוספת למנוע כינים באופן טבעי היא להשתמש במרכך שיער לא רעיל עם שמנים חיוניים. שמן עץ התה הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות והוכח כטיפול יעיל לכינים. שמן קוקוס הוא גם בחירה פופולרית.

Roger James

Learn More