בחירת עגלה משולבת ומושב בטיחות לרכב

עגלה משולבת : יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת עגלה. ראשית, אתה צריך לשקול את אורח החיים שלך ואת גודל המשפחה שלך. לאחר מכן, עליך לבדוק את התכונות המובנות בעגלה כפולה. לבסוף, אתה צריך לשקול את עלות העגלה.

מהי עגלה משולבת?

העגלה המשולבת היא סוג של עגלה זו לצד זו המיועדת להכיל שני ילדים או יותר. זה שימושי להסעת תינוקות ופעוטות ולקניות או פעילויות אחרות הדורשות הליכה מרובה. ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת עגלה למשפחה. חלקם כוללים חומר, הגבלת משקל ואפשרויות הובלה.

גורמים אלו יכולים לעשות הבדל משמעותי בחיי היומיום שלך. עם זאת, מומלץ לעיין במדריך המוצר כדי לראות כיצד להשתמש בעגלה שלך כראוי. עגלה משולבת טיפוסית כוללת מסגרת, רגליים עם גלגלים בתחתית, ומשענת יד. בדגם טיפוסי, המושב האחורי שמור בדרך כלל לילד הצעיר, בעוד המושב הקדמי משמש בדרך כלל את הילד הגדול. ככל שהתינוק גדל, ייתכן שהוא או היא לא ירצו לרכוב במושב הקדמי.

למרבה המזל, מבנה העגלה המשולבת מאפשר לשנות תצורות כדי לענות על הצרכים שלכם. ניתן להמיר עגלה רגילה לעגלה זוגית בגודל מלא, או להיפך, או להמיר עגלה יחידה לזוגית. לדוגמה, ידית בצורת U משולבת לעתים קרובות בעיצוב עגלה כדי לעזור למשתמש לתמרן את המכשיר. אמנם העיצוב אינו ייחודי, אך יש לו יתרון בכך שהוא יכול להאריך לאורך הרצוי ללא צורך בתמיכה נוספת. בנוסף, הוא מתכווץ פנימה, מה שמועיל לתמרון המכשיר תוך הגנה על הצעיר. תכונה נוספת היא היכולת לחבר עגלת נשיאה.

לשם כך, החלק האחורי של מכשיר העגלה צמוד לחלק המושב, ולחלק האחורי של המושב מחוברת רצועה או חגורה לחיבור בין השניים. אחת הדרכים לעשות זאת היא הכנסת מוט להדום הרגליים של העגלה. זמין גם כיסא אופציונלית. מומלץ להורים לבדוק שהחיבורים על העגלה שלהם יציבים ומאובטחים.

מהו עיצוב היברידי בעגלה משולבת?

שילובים משולבים לרכב ועגלה כוללים לעתים קרובות מנגנוני נעילה בקרבת הסרנים, כך שתוכלו ליהנות מפירות העבודה שלכם בזמן שהקטן שלכם עדיין ברחם. אחת הדוגמאות הטובות ביותר היא דגם העגלה מבית Rediscovery, שהעיצוב שלו הוא שיבוט של עגלת הריצה הפופולרית והיקרה Baby Jogger.

ניתן להשתמש ברכב משולב זה במקום מושב בטיחות רגיל ותואם לחגורת הבטיחות הרגילה לרכב. בעוד שרכב משולב אינו אופנה חדשה, הופעתה של תעשייה מתפתחת א-לה מנשאים ועגלות תינוקות הביאה לריבוי של מוצרים דומים, שרבים מהם מסורבלים ולא מעודכנים.

כתוצאה מכך, יצרנים רבים בחרו לשלב את הטוב משני העולמות למכשיר אחד, שמכונה היברידי.

מהי משענת נוחה לילד?

משענת היד 22/חופה 50 לעגלה משולבת היא גאדג'ט רב תכליתי. זה עשוי להיות כיסא בטיחות לילדים, חופה לעגלה, שקע לחגורת בטיחות, משענת יד, או אפילו כל האמור לעיל. עגלה משולבת ומושב בטיחות מספקת שלל יתרונות על פני עגלה בודדת, כולל משטח ישיבה או עמידה, קיפול חדשני, משענת נוחה וחופת UPF 50+. ליתר בטיחות, השילוב מצויד ברתמת חמש נקודות ללא השחלה מחדש כדי לשמור על הקטנטנים שלך חגורים היטב.

החופה דמוי מטרייה 50 לעגלה משולבת היא חופה מתכווננת ל-4 מצבים המאפשרת שינוי מזג אוויר. בנוסף להצעת הגנת UPF 50+, החופה גם קלה לניקוי ותחזוקה. המושב 12 בעגלה המשולבת הוא מעטפת פלסטיק עמידה בפני פגיעות. זה מבטל את הצורך באיברי מסגרת, חיזוק צולב או מסגרת מושב משולבת.

מה הם תכונות הסתגלות של עגלה כפולה?

העגלות הכפולות הטובות ביותר הן קלות משקל, קומפקטיות ונוחות לפעוטות. הם עמוסים בתכונות המקלות על הנסיעה. אלה כוללים כיסי אחסון, מחזיקי כוסות, כיסאות ומושבים שכיבה. עגלות כפולות מגיעות במגוון סגנונות, כגון זו לצד זו, טנדם וניתן להמרה. הטנדמים ניתנים לתמרון ומתקפלים בצורה קומפקטית יותר מאשר עגלות כפולות סטנדרטיות. עגלות זו לצד זו נהדרות לפקוח עין על שני ילדים בו זמנית. עם זאת, הם יכולים להיות קשים לתמרון במקומות צרים.

בנוסף, הן רחבות יותר מהעגלות הכפולות המסורתיות. אם אתם מחפשים את העגלה המושלמת זה לצד זה, הקפידו לבדוק את Bugaboo Donkey 5 Duo. תכונות הסתגלות יכולות לעזור לך לנווט דרך פתחים צרים ומדרכות. לחלק מהעגלות הכפולות יש מתאמים למושב רכב כך שתוכלו לחבר את כיסא הבטיחות של ילדכם לעגלה. לאחרים יש כיסנית או קרש עמידה שניתן להשתמש בהם כדי לאכלס ילד שלישי.

לפרטים נוספים : https://www.ktanton.co.il/%D7%A2%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%AA/%D7%A2%D7%92%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-Vida-Plus-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C

Roger James

Learn More