גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת עכברי גיימינג זולים

עכבר גיימינג

עכברי גיימינג תקציביים הם דרך נהדרת לחסוך כסף מבלי לוותר על האיכות. יצרני עכברים רבים, כולל רייזר, מסי וקורסייר, מייצרים עכברים ידידותיים לתקציב המסוגלים בדיוק כמו אלה המתקדמים. רבים מהם כוללים גם כפתורים הניתנים לתכנות, רמות דפי מתכווננות ותאורת ר.ג. ב. עם זאת, הם בדרך כלל יהיו פחות יקרים מאלו המציעים תכונות מתקדמות יותר כגון זיכרון על הלוח.

מה לדעת על עכברי גיימינג זולים?

לפני שאתה קונה עכבר גיימינג זול, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים כדי להפיק את המרב מהרכישה שלך. הדבר הראשון שיש לזכור הוא שלעיתים עכברים אלה אינם מתקדמים כמו אלה המיועדים למשחקים מתקדמים. עכברים אלה הם בדרך כלל קטנים יותר וחסרי תאורה. עם זאת, ישנם כמה עכברי גיימינג זולים עם רצועות לד הניתנות לתכנות.

עכברי גיימינג זולים בדרך כלל יהיו בעלי רזולוציה נמוכה יותר מאשר עמיתיהם הפרימיום. עם זאת, עכברי המשחקים הנמוכים הללו עדיין מסוגלים לעקוב אחר תנועות מהר יותר ממה שהעין האנושית יכולה. לפיכך, אתה לא צריך לדאוג מקבל מתוסכל עם העכבר כפי שהוא קל להתאים.

עכבר גיימינג זול יכול להיות עשוי מחומרים שונים. החומרים המשמשים לא תמיד עמיד. חשוב לבדוק את משקל העכבר לפני שקונים אותו. הסיבה לכך היא שחלק מהעכברים עשויים שלא להיות תואמים לרפידות עכבר עבות מדי. יתר על כן, הרגישות של החיישן לא יכול להיות נהדר כאשר נעשה שימוש עם כריות העכבר קשה.

למה לקנות עכבר גיימינג זול?

אם אתה גיימר מושבע, ייתכן שאתה חושב לרכוש עכבר גיימינג זול. בעוד שדגמים זולים יותר הם בחירה טובה, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת עכבר גיימינג. ראשית, כדאי לשקול את איכות העכבר. עכברים באיכות גבוהה רבים יהיה עמיד מאוד יש פונקציונליות מעולה. תהיה להם גם תאורה פנטסטית, ארגונומיה ואסתטיקה נהדרת.

שיקול חשוב נוסף הוא הנוחות. עכבר גיימינג אמור להיות מסוגל להשתלב היטב בידך. זה צריך להיות גם קל. עכברי גיימינג צריכים להיות גם נוחים ובעלי טווח תנועה טוב. עכבר גיימינג צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד בדרישות של הפעלת משחקים.

הצורה של עכבר המשחקים הוא גם חשוב. לצורת העכבר הנכונה יכולה להיות השפעה עצומה על הביצועים שלך במשחק. להבטיח כי את משחקי עכבר אתה לבחור הוא בצורת בצורה נכונה עבור שלך יד ואחיזה סגנון. אם העכבר שלך אינו בגודל נכון, תמצא את עצמך בעמדת נחיתות במשחקים תחרותיים.

תכונה נוספת שיש לחפש בעכבר גיימינג היא משקל מתכוונן. עכברים זולים רבים לא תהיה תכונה זו. עם זאת, דגמים מסוימים יאפשרו לך להתאים את המשקל תוך שימוש בהם. לחלקם יש גם תאורת ר. ג. ב, המאפשרת לך להתאים אישית את צבעיה.

כיצד לבחור עכבר גיימינג זול?

בעת רכישת עכברי גיימינג זולים, יש לשקול את התכונות שאתה צריך ביותר. עכבר סטנדרטי יספיק לרוב הגיימרים, אך חלקם ייהנו מכפתורים ותכונות נוספות. לדוגמה, נגני מובא או ממורפג עשויים להעדיף עכבר המציע מקשי מאקרו הניתנים לתכנות. מתגים ייעודיים עבור גיימרים הזקוקים לתנועות מהירות ומדויקות. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לקנות עכבר עם התכונות שאתה צריך או לבחור באפשרות משתלמת יותר.

עכבר גיימינג דומה לעכבר מחשב רגיל, אך הוא עובר יותר לחיצה ושימוש מאשר עכבר רגיל. משמעות הדבר היא כי העכבר צריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד לחיצה נוספת ושימוש. רכישת עכבר גיימינג זול אינה הכרחית, אך ייתכן שתרצה לבחור עכבר שיימשך זמן רב יותר.

לבסוף, הקפד לבחור עכבר גיימינג שיש לו חיישן ללא רבב. חיישן ללא רבב הוא כזה שאינו סובל מחיזוי, החלקה, תאוצה או ריצוד. הדיוק שלו הוא קריטי למשחקים, ואפילו שבריר סנטימטר יכול לעשות את ההבדל במשחק.

בעת רכישת עכבר גיימינג, שקול את התקציב שלך ואת הז ' אנרים שאתה משחק ביותר. אם אתה משחק ממוס, למשל, תזדקק לעכבר שתוכנן במיוחד עבור אותו ז ' אנר. אתה גם רוצה לשקול את הפריסה כפתור רמות. אם אתה משחק יורים מגוף ראשון או משחקי קרב רויאל כמו אגדות איפקס, אולי תרצה עכבר עם משוט אגודל לצורך הכוונה מדויקת. עבור ז ' אנרים אחרים, ייתכן שתרצה עכבר גיימינג עם תכונה לדחוף לדבר ואת ההנעה האגודל עבור חנק.

Roger James

Learn More