האם מזון משומר בריא יותר לחתולים?

שימורים לחתולים

בעוד מזון חתול משומר מכיל פחות שומן, פחמימות וקלוריות, זה לעתים קרובות לא גבוה כמו חלבון כמו מזון יבש. הסיבה לכך היא שמזון רטוב מכיל תכולת לחות גבוהה יותר, הנחוצה כדי שהחתול שלך יישאר לחות. זה חשוב במיוחד לחתולים מבוגרים ולסובלים ממצבים רפואיים. מעבר למזון משומר הוא דרך פשוטה להגדיל את צריכת המים של החתול שלך. זה מועיל במיוחד אם החתול שלך סובל מבעיות בשתן.

עם זאת, היתרון העיקרי של מזון יבש הוא קלות ההכנה שלו. אין צורך לדאוג שנשפך מזון או ניקוי מבולגן. אתה יכול אפילו להשאיר את זה בחוץ לחתול שלך לרעות. ואתה יכול אפילו להפוך את החתול שלך לפינוק על ידי הכנסת חתיכה ממנו לצעצוע אינטראקטיבי. המפתח הוא למצוא שילוב המספק לחתול שלך את החומרים המזינים הדרושים לו.

מזון משומר מכיל כמה תוספים, אך הם בטוחים לחתול שלך. לדוגמה, הוא מכיל טאורין, חומצת אמינו חיונית לבריאות החתול. זה גם מוסמך על ידי אפקו, מה שאומר שהמרכיבים המשמשים בו הם איכותיים ובטוחים לחתול שלך.

מזון משומר לחתולים גבוה יותר בחלבון וחומצות שומן חיוניות, התומכות בבריאות החתול וברווחתו. יתר על כן, מזון חתול משומר הוא ללא תוספים מלאכותיים וצבעים. מזון משומר הוא גם גבוה בתכולת לחות, אשר מספק את החתול עם הלחות שהוא צריך.

כמה שימורים לחתולים ניתן לתת לחתולים?

בעוד שאנשים רבים פשוט משאירים מזון יבש לחתולים שלהם, דרך נהדרת לעודד את החתול שלך לאכול היא על ידי הצעת מזון משומר במקום. לחתול שלך יהיה על מה לנשנש כל היום, ותוכל לראות כמה הוא או היא צורכים. אם החתול שלך לא אוכל הרבה, עליך להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לברר מדוע.

לא משנה כמה אוכל אתה נותן לקיטי שלך, עליך לוודא שאתה מודד אותו. מזונות חתולים מסוימים גבוהים בקלוריות מאחרים, לכן עליכם לשים לב היטב לתווית ולוודא כי אתם נותנים לחתול שלכם את כמות המזון הנכונה. כלל אצבע טוב הוא לתת לקיטי שלך 1/3 עד 1/2 כוס אוכל ליום. עם זאת, חשוב לזכור שהכמות המדויקת תלויה בגודל החתול וברמות האנרגיה שלו.

רוב החתולים יכולים לווסת את צריכת המזון שלהם די טוב. עם זאת, אם יש לך קיטי שיש לו בעיות משקל, ייתכן שיהיה עליך להגדיל את מספר הארוחות. אתה יכול גם לפצל את המנה באופן שווה בין שתי קערות או יותר ולתת לקיטי שלך שלוש ארוחות שוות לאורך כל היום. פעולה זו תבטיח קיטי שלך מקבל כמות עקבית של מזון וגם לעזור להם להתאים את לוח הזמנים.

אם אתה מודאג ממשקל החתול או ממצב גופו, עליך לשקול תכולת מים גבוהה יותר מזון משומר. זה יכול להועיל במיוחד לחתולים עם מצבים בריאותיים מסוימים. אם אינך בטוח לגבי משקל החתול שלך, שוחח עם הווטרינר שלך לפני שתתאים את כמות המזון.

איזה שימורים החתולים הכי אוהבים?

אם אתה תוהה,"איזה אוכל משומר לחתולים חתולים הכי אוהבים?"אתה לא לבד. קיימות מגוון אפשרויות בשוק, ורבות מהן מתומחרות באופן סביר. חלקם מכילים מרכיבים ברמה אנושית ונעשים בסטנדרטים מחמירים. לדוגמא, סמולס מקדם את השימוש במרכיבים בדרגה אנושית במוצריהם, ומשתמש באותם סטנדרטים בתהליך הייצור כמו מזון אנושי.

בעת בחירת מזון חתול משומר, חשוב לשקול את התוכן התזונתי. רוב החתולים מעדיפים מזונות עשירים בחלבון ודלים בפחמימות. זנים אלה צריכים להיות מסוגלים לענות על צרכי החתול שלך ועדיין לספק לחות בשפע. הם צריכים להכיל גם טאורין, ויטמינים ומינרלים.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מקור החלבון. מזון הכולל בשר כמרכיב הראשון יהיה תוכן גדול יותר של חלבון ושומן. זה צריך להכיל גם מעט מאוד מילוי. חלק מהיצרנים עשויים להשתמש ב" ארוחה בשרית", אשר ניתנת בשר שבושל ומיובש כדי לשמור על החלבון והמינרלים. למרות שארוחת בשר היא אפשרות טובה לתזונה של חתול, היא אינה מומלצת לבריאות החתול שלך. חתולים הם טורפים ויש להאכיל אותם בתזונה עשירה בחלבון ושומן.

שימורים לחתולים הטוב ביותר מכיל טאורין, שהוא חומצת אמינו חיונית. זה אבן הבניין לסינתזת חלבונים.

Roger James

Learn More