היכרות עם קלפי קבלה

קלפי קבלה

היכרות עם קלפי קבלה היא צעד חשוב בכל מסע רוחני. יש להם מגוון רחב של שימושים ויכולים לעזור לך לגלות את הדרך הרוחנית שלך. אתה יכול גם ללמוד כיצד להשתמש בהם כדי לעזור לך לפתור בעיות.

מהם קלפי קבלה?

שימוש בקלפי קבלה זה כמו להשתמש בכרטיס טארוט, אך התמונות הן עזרה חזותית להסביר את הקבלה, או המסורת המיסטית היהודית. קלפי הקבלה מעוצבים ככלי פשוט ומעשי לגילוי עצמי. ניתן להשתמש בהם כדי להתגבר על קשיים ולהדריך אותך בדרך שלך.

קלפי הקבלה מבוססים על תרגול הקבלה העתיק של הצבת עניינים על עץ החיים. עץ החיים הוא תרשים הממחיש כיצד היקום פועל ברמות העמוקות ביותר. יש לו 22 נתיבים, שכל אחד מהם מכיל 22 אותיות אלף -בית עבריות. לכל מכתב יש משמעות ספציפית. המכתב Tetragrammaton, או שם האל בן ארבע אותיות, קשור לכרטיס בארקנה הגדולה.

הכרטיס בארקנה הגדולה הוא הכוהנת הגדולה. הכוהנת הגדולה מייצגת ידע, חוכמה ואיזון. הכרטיס מוקף ברימונים, המייצג פוריות וחיים חדשים. הכוהנת הגדולה קשורה גם לתפיסה הנומרולוגית של מספר שבע, המייצג את האיזון בין מגדרים.

הכרטיס בארקנה הקטין הוא אטזילוט. כרטיס זה מייצג עושר, יצירתיות, תשוקה ואהבה. משמעות הכרטיס מושפעת מכתביו של הקבלסט היהודי מהמאה ה -13.

הכרטיס בארקנה הקטינה, ארקנה הגדולה והקונספט הנומרולוגי הם כולם חלק מקבלה. ארקנה הגדולה היא גם המורחבת והגיונית ביותר מבין השלושה.

מדוע קלפי הקבלה מיוחדים?

במהלך הרנסנס, הקבלה הייתה פופולרית בקרב אינטלקטואלים נוצרים. המונח קבלה פירושו "מסורת שהתקבלה". סמלים מקבלה נמצאים בסיפוני טארוט רבים.

עץ החיים הוא הסמל המרכזי של הקבלה. זה מורכב מעשרה ספירה, או כוחות אלוהים כל -יכול. כל אחד מעשרת הספירוט תואם מכתב עברי.

ארקנה הגדולה מכילה 22 קלפים. כל כרטיס מתאים לספירוט, או לנתיב מיסטי. 32 הנתיבים הללו מורכבים מ 22 מכתבים עבריים. עשרת הספירוט האלה הם ההיבטים המיסטיים של אלוהים. כל ספירוט מיוצג על ידי תמונה אחרת.

עץ החיים מתפשט מכיל 22 נתיבים בין הספירוט. הכוהנת הגדולה מייצגת את עמודי המקדש של שלמה, פרושט, בוז, ג'אצ'ין ומגילת התורה.

הקוסם (כרטיס מספר אחד) מרים את זרועו הימנית לשמיים. הוא הראשון בספירוט והוא החזק מכולם.

בעץ החיים התפשט, סמל האינסוף של הקוסם מרחף מעליו. זה מייצג את הנוכחות האלוהית של האור האינסופי. הוא גם חזר לעולם הזה פעמים רבות.

חליפת הקוסם היא פנטקלס. יש לו את זרועו הימנית מורמת מעל ראשו. הוא מכונה גם חליפת הדיסק.

הכוהנת הגדולה היא ההיבט הנשי של האלוהי. היא השתקפות בהירה. יש לה גם מגילת תורה ורימונים.

מה לדעת על קלפי הקבלה?

בניגוד לטארוט המקובל, קלפי הקבלה הם ייצוג חזותי של גוף הידע המיסטי שנקרא קבלה. פירוש שמו "מתקבל" או "נלמד".

הקבלה מתרכזת בתרשים הנקרא עץ החיים. זה מתאר את האופן בו היקום עובד ברמות העמוקות ביותר. יש בו 32 נתיבים מיסטיים, או ספירוט, המורכבים מ 22 מכתבים עבריים. כל דרך מתייחסת להיבט של אלוהים. לעץ החיים יש גם כרטיס, עץ כרטיס החיים, המציג את החיבורים בין כל נתיב.

קלפי הקבלה מכילים גם את האמנות הקבלית של הצבת עניין על עץ החיים. יש לזה שימוש מעשי כמו גם דתי. זה יכול לשמש לצורך ניבוי, חיזוי ומדיטציה.

הדרך הברורה ביותר לקרוא את הטארוט היא על ידי הסתמכות על ארקנה הגדולה המסורתית, שהם 22 קלפים המסודרים לארבע חליפות. עם זאת, קלפי הארקנה הקטנים הם שנחשבים כחשובים ביותר. הם מייצגים ארבע מסעות שונים ועולמות קבליים. הם גם מייצגים רגשות, עושר ותשוקה.

אחד הסיפונים הפופולריים ביותר הוא סיפון הרוכב ווייט, שתוכנן על ידי חוקרי הקבלה. זה עדיין הפופולרי ביותר ובשימוש כיום.

למידע נוסף על קלפי קבלה, לחצו כאן: https://www.oritmartin.com/product-page/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA

Roger James

Learn More