היסטוריה קצרה של תכשיטי סברובסקי

תכשיטי סברובסקי

אם אתם מחפשים תכשיט יפהפה ונוצץ, כנראה שנתקלתם בשם סברובסקי. אבל מה זה המותג הזה? האם זה באיכות טובה? ולמה אתה צריך לבחור את המותג הזה על פני מותגים אחרים? בואו נסתכל מקרוב. הנה היסטוריה קצרה של המותג המפורסם הזה.

מהו מותג התכשיטים של סברובסקי?

מותג התכשיטים של סברובסקי פופולרי בזכות העיצובים האיכותיים והמפוארים של מוצריהם. לכל אחד מהגבישים שלהם יש כ -100 היבטים זהים בכיוונים מרובים. גבישים אלה הם העתק קרוב של יהלומים טבעיים אך מתומחרים נמוך בהרבה. ידועה גבישים שלהם, סברובסקי היא מובילה עולמית בעיצוב וייצור של תכשיטים באיכות גבוהה, סבירים.

חברת סברובסקי, שנוסדה בשנת 1895 על ידי דניאל סברובסקי, מייצרת מאז עיצובים מפוארים. העיצובים האיקוניים של החברה נלבשו על ידי אנשים מפורסמים כמו מרילין מונרו וביונסה. גבישי סברובסקי שימשו גם בתוכניות טלוויזיה, בלט ואירועים אחרים.

מלבד התכשיטים היפים שלהם, סברובסקי מציע גם אביזרים לבית כמו פסלונים, חלילים, עטים ופריטים דקורטיביים אחרים. הם ידועים בעיצובים המסנוורים שלהם, אך גם במחירים הנמוכים שלהם. פנדורה מוכרת תכשיטים כלליים יותר מסברובסקי, עם למעלה משבע מאות חנויות בלמעלה מ -100 מדינות. שני המותגים פופולריים, אך פנדורה מציעה מגוון רחב יותר של פריטים מאשר סברובסקי.

בעת רכישת מוצרי סברובסקי, חפש את לוגו הלייזר הקלאסי של סברוסקי על האריזה. זה נמצא בתוך רבים מהגבישים שלהם. בחלק מגבישי סברובסקי חרוט הלוגו של סברוסקי בתוכם, בעוד שאחרים חקוקים בצדדיהם. לוגו לייזר זה נחקק על מוצרי סברובסקי מקוריים מאז 1989.

האם תכשיטי סברובסקי באיכות טובה?

סברובסקי הוא מותג הידוע בתכשיטי הקריסטל היפים שלהם. שרשראות אלה עשויות קריסטלים ויהלומים שגדלו במעבדה. גבישים אלה הם בעלי תכונות פיזיקליות זהות ליהלומים טבעיים, אך הם פחות יקרים. עם זאת, יש להגן על התכשיטים מפני חום ואור קיצוניים כדי לשמור על הברק שלהם.

כחברה, סברובסקי הוא מאוד פופולרי. יצירתו התאפשרה על ידי תהליך שפותח על ידי מייסדה, דוד סברובסקי. בשנת 1892, דוד סברובסקי פטנט מכונה שיכולה לחתוך גבישים עם דיוק טוב יותר ועקביות. סברובסקי המשיך להקים חברה בוואטנס, אוסטריה. החברה ידועה בתכשיטי הקריסטל האיכותיים שלה והפכה למותג התכשיטים המוביל בעולם.

למרות סברובסקי אינו משתמש זהב או פלטינה בסדר, התכשיטים שלה יש איכות גבוהה. הוא כולל גם עיצובים ייחודיים ויפים. לדוגמה, החברה ידועה צמידי קסם ייחודי שלה. קניית תכשיטי סברובסקי היא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים תכשיט ייחודי, קלאסי, דקורטיבי. מוצריה פופולריים מספיק כדי להופיע בסרטים, כולל הטיטאניק של ג ' יימס קמרון.

איכות תכשיטי קריסטל סברובסקי משתנה מאוד, וכך גם המחיר. הגבישים נחתכים כך שהם נראים כמו יהלומים על ידי הפעלת טמפרטורות ולחץ גבוהים. הגבישים הם אז מלוטש וסיים באופן שגורם להם להיראות כמו יהלומים.

למה לבחור תכשיטי סברובסקי?

אם אתם קונים תכשיט חדש, סברובסקי היא בחירה מצוינת. מותג זה מתמחה ביצירת תכשיטי קריסטל יפה. למרות שתכשיטי סברובסקי יקרים יותר מתכשיטי זכוכית, הגבישים בהם איכותיים יותר. הם נוצרים גם באמצעות תהליך ייצור פטנט המביא גביש עם מבנה אחיד ובהירות מדהימה.

גבישי סברובסקי הם מעשה ידי אדם, בניגוד ליהלומים. הם עשויים זכוכית עופרת, חול, קוורץ ומינרלים. העופרת מסייעת למקסם את שבירת האור. ציפויים כימיים משמשים לייצור מגוון של צבעים. התהליך קשה יותר עבור גבישים ברורים מאשר אלה צבעוניים, והם לא יכולים להכיל זיהומים. כתוצאה מכך, הם אופציה זולה יותר מאשר יהלומים.

גבישי סברובסקי ידועים גם בטוהר המשופר שלהם. המשמעות היא שלעולם לא תהיה להם שריטה או בועה אחת. הם גם פולטים אור מדהים וזוהר שמתחרה בזוהר הכוכבים. החברה נוסדה באוסטריה בשנת 1895 ומעסיקה מעל 29,000 עובדים ברחבי העולם.

סברובסקי מייצרת מגוון מרשים של תכשיטי קריסטל, כולל שרשראות, צמידים ועגילים. הם משמשים גם פסלונים ועיצוב הבית. בין אם אתם קונים לעצמכם או כמתנה למישהו אחר, סברובסקי יכול לעזור לכם למצוא את היצירה המושלמת.

עבור פרטים, היכנסו ללינק הבא: http://www.adaim-yr.co.il/svarovsky

Roger James

Learn More