יתרונות השימוש בוויברטור

ויברטור

יתכן שאתה תוהה: מהו ויברטור, איך זה עובד ומה היתרונות שלו? ישנם כמה סוגים שונים, כך שתוכל לבחור את המתאים לצרכים שלך. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שעוצמת הרטט תלויה במקום בו ממוקם הוויברטור. מקם אותו קרוב לחלקים הרגישים בגופך.

מהו ויברטור?

אם אתם מחפשים מידע על ויברטורים, הגעתם למקום הנכון. ישנם סוגים רבים של ויברטורים, כולם עם פונקציות ושימושים שונים. למכשירים אלה תכונות שונות, שיטות טעינה ורמות רטט. לפני רכישת אחד, ודא שאתה מבין את ההוראות שלה ואיך זה עובד.

מכשירי רטט פועלים על ידי שליחת רעידות לפי הטבעת ולפרינאום. נקודת הג ' י היא החלק הקדמי של הנרתיק ובדרך כלל מגורה על ידי רעידות. מכשירי רטט יכולים גם לעורר את הנקודה, שנמצאת כמה סנטימטרים מאחורי נקודת הג'י.

ויברטורים ניתן להשתמש פנימי או חיצוני. בנרתיק הם יכולים לעורר את הדגדגן. נשים רבות למצוא באמצעות ויברטורים במהלך אוננות להיות הדרך הקלה ביותר לשיא. הסיבה לכך היא שהדגדגן מכיל קצות עצבים המגיבים לרטט.

התקני רטט יש מנוע מסתובב בתוך הקונכייה החיצונית, מה שגורם לו לרטוט. מכשירי רטט פופולריים בקרב נשים מכיוון שהם זולים יותר מרוב צעצועי המין האחרים. נשים חדשות באביזרי מין עשויות למצוא אותן מועילות לנסות ויברטור לפני שקונות אחת יקרה יותר.

בעוד ויברטורים יכולים לשמש את עצמם, כמה ויברטורים נועדו לשמש זוגות. הם יכולים לשמח את שני בני הזוג, לפתוח דיונים חדשים על גופם ולהעניק לשני בני הזוג הנאה עזה.

מהם הסוגים השונים של ויברטורים?

ויברטורים יכולים להגיע במגוון גדלים וצורות. חלקם קטנים ומאולפים, בעוד שאחרים גדולים וחזקים יותר. הבחירה יכולה להיות תלויה בהעדפותיו וברצונותיו האישיים של הפרט. כמה ויברטורים אפילו יש כמה מהירויות, ואתה יכול לבחור את המהירות המתאימה ביותר לצרכים שלך.

שוק הוויברטורים צמח בשנים האחרונות, ולכן חשוב לדעת מה לחפש. ויברטורים מגיעים בחמש קטגוריות: פנימי, חיצוני, מבוקר אפליקציות ויניקה. כל אחת מהתכונות הללו יכולה להוסיף רמה אחרת של הנאה. לפני רכישת ויברטור, הקפד לקחת את הזמן שלך ולבדוק אותם.

צעצועים רוטטים הם אופציה נהדרת לזוגות. צעצועים אלה מאפשרים לך להשתמש בהם סולו או עם שותף, והם לעתים קרובות להתאים את האצבע. הם יכולים להיות מוסתרים בכל מקום, מה שהופך אותם אידיאליים עבור נסיעה. אם אתה גבר, ייתכן שאפשרות זו אינה מתאימה לך.

ויברטורים יכולים לבטל רגישות לאזורים אינטימיים, מה שיכול להפחית את הסיכוי לאורגזמה. רוב הוויברטורים בטוחים לשימוש, אך לא כולם עשויים מחומרים בטוחים 100%. בדוק תמיד את התווית וקרא את החומרים. קנו ממותגים שקופים לגבי המרכיבים.

מהם היתרונות של ויברטור?

אחד היתרונות של שימוש בויברטור הוא שהוא יכול לעזור בשיפור החוויה המינית של האישה. לדוגמא, נשים הסובלות מווגיניזם חוות לעיתים קרובות כאבים במהלך יחסי מין. מצב זה נגרם על ידי עווית של שרירי הנרתיק. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לטפל בנרתיק ללא תרופות.

ויברטורים יכולים גם לשפר את יחסי המין. הם יכולים לעזור לזוגות למצוא את מה שנותן להם הכי הרבה הנאה. מחקרים הראו כי השימוש בוויברטור יכול להגביר את שימון הנרתיק. עם זאת, חשוב לציין כי תמיד יש להשתמש בוויברטורים בשילוב עם חומר סיכה למניעת גירוי בעור.

את ויברטור יש לנקות לאחר שימוש. ויברטורים מבוססי סיליקון קלים לניקוי. עם זאת, הקפד לייבש אותם ביסודיות. את סיליקון חומר יכול לאסוף לכלוך וחיידקים. חיידקים אלה עלולים לגרום לחוסר איזון כימי בגוף ועלולים לגרום לזיהום. כדי למנוע זאת, עליך לנקות את הוויברטור שלך באופן קבוע ולהימנע משיתופו עם אנשים אחרים.

ויברטורים פופולריים בקרב נשים וגברים. בסקר, 80% מהנשים ו -91% מהגברים אמרו כי השתמשו בוויברטורים במהלך יחסי מין. עבור גברים, ויברטורים יכולים לעזור להם לפרוץ מתוך ראוט. נשים בדרך כלל נוטות פחות להגיע לחדר השינה אם לא היה להן מצב רוח לקיים יחסי מין.

Roger James

Learn More