למה אני צריך לבחור פסנתר לבן?

פסנתר לבן

ייתכן שאתה תוהה, " מדוע הפסנתר שלי לבן?"ו" למה אני צריך לבחור פסנתר לבן?"ובכן, אתה לא לבד. פסנתרים לבנים הם למעשה בחירה מצוינת מסיבות רבות. אתה יכול להשתמש במאמר זה כדי ללמוד עוד מדוע פסנתר לבן נראה טוב יותר. זה גם יספק לך את המידע שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה פסנתר לבן משלך.

מדוע פסנתרים לבנים?

מקשי הפסנתר עשויים מעץ שחור ולבן. ללבנים יש סולם דיאטוני עַל ג, שהוא הסולם הטבעי ביותר במוזיקה. מקשים שחורים הם ההפך מלבן ואסור לגעת בהם באגודל. בעוד צבעים אלה עשויים להיות אטרקטיביים, הם לא בקלות להבחין אחד מהשני כפי שהם עם מפתחות לבנים.

המקשים הלבנים עוזרים להבדיל אותם מהשחורים מכיוון שקשה יותר לראות את המקשים השחורים ולהתמזג במרחב החשוך ביניהם. הרווח השחור בין המקשים מקשה עליהם לשחק, וזה יכול להקשות עליהם לשחק. בגלל זה, מפתחות שחורים היו פופולריים במשך מאות שנים, אך מקשים לבנים הפכו פופולריים יותר ככל שהפסנתרים נעשו בשימוש נרחב יותר.

המקשים בפסנתר כוללים שבעה מקשים לבנים וחמישה מקשים שחורים. זה מאפשר למוזיקאים לנגן את כל התווים בפסנתר, כולל דיאטוניים. מקשים אלה גם מקלים על השמעת ביטים מהירים, שאינם אפשריים במקשים השחורים. לכן, מפתחות פסנתר לבן קל יותר לשחק.

בעוד ששנהב עדיין זמין כחוק, פסנתרים משתמשים כיום במפתחות פלסטיק במקום שנהב. זה הופך אותם לקלים יותר, פחות יקרים וקלים יותר לעבודה.

מדוע פסנתרים לבנים נראים טוב יותר?

פסנתרים שחורים יש היסטוריה של להיות זול יותר לייצור. כיום, לעומת זאת, פסנתרים מיוצרים בצבעים רבים ושונים. באופן מסורתי, פסנתרים שחורים נקשרו לפסנתרים בגלל כינוס" הלבוש השחור " בקונצרטים לפסנתר, שם רוב הפסנתרנים מתלבשים בטוקסידו שחור עם קשתות ונעליים שחורות.

פסנתרים שחורים הם הצבע הפופולרי ביותר, אך ניתן למצוא פסנתרים גם בלבן. לצבע הפסנתר שלך יש השפעה עצומה על המראה הכללי שלו, והוא יכול להשלים עיצוב חדר כהה או בהיר יותר. עם זאת, אל תתנו לגורם זה להשפיע על החלטתכם. בסופו של דבר, אתה צריך לרכוש פסנתר זה ייתן לך את ההנאה ביותר.

אם יש לך מקום מוגבל בבית שלך, פסנתרים לבנים עשויים להיות הבחירה הנכונה עבורך. משטח מבריק שלהם עוזר לתת את המראה של יותר מקום. זה יכול לעזור להקל על חששות החלל. יתר על כן, פסנתרים לבנים יש היסטוריה ארוכה ונערצת. בין אם אתה מתחיל או פסנתרן מנוסה, פסנתר לבן יכול להיראות נהדר בבית שלך.

סיבה נוספת לשקול פסנתר לבן הוא עמידות שלהם ואת הערעור. פסנתרים לבנים קלים יותר לתחזוקה מאשר צבעים אחרים, והם אינם מראים אבק כמו פסנתרים כהים. זה אומר שאתה יכול ליהנות לשחק במשך שנים רבות. אם אתה לא רוצה להוציא אלפי דולרים, אתה יכול גם לבחור בפסנתר לבן זול יותר.

למה לבחור פסנתר לבן?

פסנתרים לבנים מחזיקים זמן רב מקום של הערכה וכבוד בעולם הפסנתר. באופן מסורתי, פסנתרים אלה נחשבו ליצירות תצוגה. עם זאת, הפופולריות של מכשירים אלה גדל בשנים האחרונות. למרות שיש אנשים שעדיין רואים אותם דביקים, יותר אנשים רואים את היתרונות של בעלות על אחד.

פסנתרים לבנים נפוצים פחות מגימורים אחרים, אך הם בולטים ביופיים. הם יכולים לשמש מוקד בחדר או להתמזג עם שאר העיצוב. לא משנה היכן הם ממוקמים, הם לרתק את השחקן ולהרים את מצב הרוח של החדר.

פסנתרים בשחור לבן זמינים גם כן. פסנתרים שחורים אמנם פופולריים יותר מלבן, אך הם משתלבים גם עם מגוון רחב של דקורי פנים. פסנתרים שחורים הם גם אפשרות זולה יותר וזמינים בחנויות רבות יותר מאשר בחנויות לבנות. עם זאת, יש חיסרון בקניית פסנתר לבן.

המקשים על פסנתר לבן בולטים יותר מאלה שעל פסנתר שחור. זה מקל עליהם ללחוץ. ההבדל בין מקשים בשחור לבן אינו כה משמעותי אם לפסנתר יש קו כהה בין המקשים הלבנים. עם זאת, המפתחות השחורים ניתן לפספס בקלות.

Roger James

Learn More