מה חשוב לדעת על ביגוד היפ הופ?

ביגוד היפ הופ

כשאתה מתחיל ללמוד סגנון ריקוד חדש, הלבוש והנעליים המתאימים יכולים לעזור להבטיח ביצוע חלק. מבלט, סטפס, ג'אז סלוני או היפ הופ – לבוש מתאים עוזר להבטיח שכל הסיבובים, הכיפופים והסיבובים מתרחשים ללא בעיה.

ריקוד היפ הופ הוא צורת אמנות עם סגנון משלה המשלבת תרבות, גישה ולבוש כדי לשקף את האישיות האישית של רקדן. מאז הופעת הבכורה שלו ברחבי העולם זה הפך לשיגעון מדהים.

מה לובשים רקדני היפ הופ?

רקדני היפ הופ בדרך כלל מעדיפים ללבוש בגדים רפויים המאפשרים תנועה חופשית יותר בעת ריקוד תנועות היפ הופ, כגון מכנסיים רחבים וחולצות גדולות מדי שאינן מגבילות את תנועותיהם. אפשרויות אחרות עשויות לכלול מכנסיים קצרים, קפוצ'ונים ומעילי ספורט.

רוב אולפני הריקוד אינם אוכפים קוד לבוש לשיעורי היפ הופ; עם זאת, עליך להתלבש בנוחות ובנעליים שתוכננו במיוחד לריקוד (כגון נעלי ספורט וחולצות גבוהות).

ביגוד נוח ונושם הם מרכיבים חיוניים במלתחה של רקדנית לשיעורי ריקוד היפ הופ, המאפשרים להם לנוע בחופשיות מבלי להתחמם יתר על המידה או להזיע במהלך השיעור. חפש בגדים עשויים מתערובות כותנה, פוליאסטר או ספנדקס המאפשרים זרימת אוויר תוך שמירה על נשימה מבלי לגרות את העור או לגרום לך לגרד.

פריטי Athleisure הפכו לפופולריים במהירות, ולרוב כוללים נעלי ריצה מסוגננות או מכנסי אימוניות בצבעים בהירים עם עיצובים ורוכסנים. פריטי Athleisure עשויים לכלול גם חותלות מודפסות מהנות או חולצות ספורט מסוגננות שניתן לשכב מעל טנקים או חולצות טריקו לתוספת של סגנון.

נעלי ספורט ריקוד עם סוליה מלאה הן בחירה פופולרית נוספת, המספקות מתיחה, גמישות ותמיכה למניעת נקעים או מתיחות בקרסול. בנוסף, הם כוללים התאמה ארגונומית עם נקודת סיבוב אינטגרלית על הכדור של כל רגל המאפשרת פניות ללא חיכוך!

רקדני היפ הופ רק בתחילת דרכם יכולים להפיק תועלת מנעליים איכותיות באוסף שלהם כדי למנוע פציעות בכפות הרגליים, הקרסוליים, הברכיים והירכיים. זוג טוב יכול למנוע אי נוחות באזורים אלה תוך שמירה על בטיחות המפרקים.

כדי להבטיח תוצאות מיטביות, הקפד לפרוץ את הנעליים החדשות שלך לפני הריקוד. תרגל בהם כמה כוריאוגרפיות כדי שתוכל להבטיח שהן לא יגרמו לאי נוחות בכפות הרגליים או הקרסוליים שלך במהלך הופעות.

יש רקדנים שמעדיפים לנעול מגפי קרב מכיוון שהם מספקים גם נוחות וגם תמיכה. בעת בחירת הזוג שלך, הקפד לבחור אחד עם תמיכה לקשת ועקב נמוך המספק תמיכה נאותה לקשת.

אילו נעליים עלי לנעול לשיעור ריקוד היפ הופ?

אם אתם חושבים להירשם לשיעור ריקוד היפ הופ, בחירת הבגדים וההנעלה המתאימים היא חיונית כדי להרגיש בנוח במהלך מפגשי האימון ולבטוח בעצמכם במהלך החזרות. שים לב גם לשמור על קודי הלבוש הנדרשים על ידי הסטודיו שלך.

ישנן אפשרויות ביגוד ונעליים שונות העונות על צורכי הרקדנים. רקדני היפ הופ בדרך כלל לובשים בגדים רפויים או רחבים כגון קפוצ'ונים, חולצות קרופ ומכנסיים קצרים; עם זאת, עליך להימנע מלהעמיס על עצמך יותר מדי חלקים כבדים שמגבילים את התנועות שלך ומונעים ממך ליהנות מהשיעור.

רקדני היפ הופ צריכים לבחור בנעלי ספורט ריקוד כנעליים האידיאליות. הנעלה אלו מותאמות במיוחד לריקוד ומגיעות מצוידות בתכונות שנועדו לייעל את הביצועים – סוליות שאינן מסמנות לא משאירות סימנים על הרצפות, צווארונים מרופדים תומכים בקרסוליים וסוליות שטוחות מציעות נוחות לרגליים.

נעליים אלו הן אידיאליות עבור גברים ונשים כאחד, וכוללות צבעים ועיצובים שונים כדי לענות על כל העדפה. בנוסף, הבנייה הקלה שלהם שומרת על הרגליים קרירות במהלך האימונים מבלי להרגיש חם ומזיע!

נעלי ספורט ריקוד DS24 Rockit לנשים של Capezio מציעות נעלי ריקוד במחירים סבירים המתאימות לריקודי היפ הופ. מתהדרים בעיצוב סולייה מפוצלת ואלגנטית ובצבע שחור נועז שיסובב ראשים ברחבת הריקודים, הם מגיעים גם מצוידים בסוליית גומי יעילה להבטחת אחיזה אמינה, כמו גם קשת מחוררת להגברת הנשימה ונקבים לנשימה מיטבית.

Bloch Women's Boost DRT נעלי ריקוד זמש ורשת מפוצלת הן אפשרות נעל אידיאלית לשיעורי ריקוד היפ הופ מקוונים, ומציעות עיצוב סולייה מפוצלת אלגנטית, יכולת אחיזה אמינה בסוליית גומי, תמיכה מצוינת בקשת ויציבות הקרסול במחיר מדהים.

אם אינך בטוח אילו נעליים יתאימו בצורה הטובה ביותר לשיעורי ריקוד ההיפ הופ שלך, התייעץ תמיד עם הסטודיו שבו הם יתקיימו. חלק מהאולפנים עשויים להטיל כללים מחמירים יותר לגבי בחירת לבוש לנוכחות בכיתה בעוד שאחרים יאפשרו כל סוג של נעל המאפשרת לך לנוע בנוחות מבלי להפריע לביצועים.

למה רקדני היפ הופ לובשים בגדים רפויים?

מוזיקת היפ הופ מורכבת מביטים קצביים ומזמורים, המאופיינים בסגנון ריקוד מובהק משלה – ומכאן מדוע רקדני היפ הופ בדרך כלל לובשים בגדים רפויים כשהם רוקדים את ז'אנר המוזיקה הזה.

רקדני היפ הופ בדרך כלל לובשים בגדים רפויים כדי לאפשר תנועה קלה יותר ולהימנע מכל שפשוף או שפשוף של

העור שלהם שעלול להוביל לגירוי ופריחה.

רקדני היפ הופ מעדיפים בגדים רפויים מכיוון שהוא מאפשר להם לבטא את הסגנון האישי שלהם ולהשתתף בדגש של תרבות ההיפ הופ על ביטוי חופשי של עצמי. בחירה זו עוזרת להקל על מטרה זו.

סיבה נוספת לכך שרקדני היפ הופ לובשים בגדים רפויים היא שזה עוזר להם להתבלט מהקהל, במיוחד אלה שחדשים בריקוד; זה יכול לתת להם ביטחון וגאווה ביכולות ובסגנונות הריקוד שלהם.

אנשים רבים בוחרים בבגדים רפויים כשהם מתאמנים מכיוון שהם יעזרו להם להרגיש יותר בנוח ויאפשרו להם להתמקד ביתר קלות בתרגילי נשימה ובטכניקות מדיטציה.

רקדני היפ הופ זקוקים לבגדים רפויים במזג אוויר חם כדי להישאר נוחים, במיוחד בעת הופעה. זה חיוני במיוחד כאשר מופיעים בשידור חי בזירה מלאה בחום; כדי להבטיח ביצועים בטוחים.

רקדני היפ הופ בדרך כלל מובילים לוחות זמנים קדחתניים וללא תשלום. לוח הזמנים שלהם מורכב לעתים קרובות מעבודה של שעות ארוכות בהכנות להופעות וחופשה בין מופעים כדי להירגע ולטעון את המצברים שלהם – לעתים קרובות בילוי זמן הפסקה זה עם משפחה או חברים כדי לשמור על רמות בריאות ואנרגיה מיטביות.

באיזה לבוש משתמשים בריקוד רחוב?

רקדני היפ הופ מתלבשים בדרך כלל כדי לשקף את האווירה האורבנית והעצבנית של הז'אנר שלהם. הבגדים הנלבשים בדרך כלל כוללים חולצות טריקו במידות גדולות, ג'ינסים רחבים ונעלי ספורט, כמו גם אביזרים צעקניים כמו שרשראות, צמידים ועגילים.

רקדני היפ הופ עשויים לבחור להוסיף תחפושות ללבוש הריקוד שלהם בנוסף ללבוש הריקוד; אלה עשויים לכלול פאות, רשתות דייגים, תלבושות לילדים במועדונים, פריטי לבוש מעור או לטקס.

לא משנה איזה לבוש רקדן היפ הופ לובש, זה תמיד צריך לגרום להם להרגיש בנוח ולאפשר להם לנוע בקלות ובחופשיות. כדי להשיג זאת, חיוני שהם יבחרו בלבוש העשויים מבדים נושמים כמו כותנה, תערובות פוליאסטר או ספנדקס.

ריקוד ההיפ הופ מתאר את ההיסטוריה שלו בשנות ה-70, כאשר קהילות אפרו-אמריקאיות ולטיניות בעיר ניו יורק פיתחו לראשונה סגנון ריקוד רחוב מאולתר המכונה ריקוד היפ הופ. בערך באותו זמן התחיל DJ Kool Herc להתנסות במוזיקה מבוססת קצב על ידי העברת אותה חזרה על עצמה – ובכך הצית את הולדתה כתרבות ויצר את הבסיס לקהילת ההיפ הופ של ימינו.

ריקוד ההיפ הופ הפך לפופולרי מאוד ברחבי העולם, אך עדיין ניתן למצוא את מקורותיו בקהילות אפרו-אמריקאיות ולטיניות שהולידו אותו. ריקוד ההיפ הופ הגיח מתוך שכונות הסובלות מבעיות של אי שוויון, אפליה ואלימות כלכלית ויצר את השילוב המובהק שלו של מוזיקה ותנועה.

עד כדי כך, שכיום ריקוד ההיפ הופ הפך לאחת מצורות הריקוד הנוהגות ביותר. ניתן למצוא את הסגנון הזה בכל רחבי העולם באולפני ריקוד שבהם הוא נלמד לקהל צעיר ומבוגרים כאחד.

ריקוד היפ הופ יכול ללבוש צורות רבות, כאשר חלק מהפופולריים יותר הם קרמפינג, שבירה, קפיצה ונעילה הם מהסוגים הנפוצים יותר. כל סגנון מציע אסתטיקה ותנועות מובחנות, אך לכולם יש פילוסופיה משותפת מאחורי התנועות שלהם.

קרומפינג הוא צורה אקספרסיבית של ריקוד היפ הופ המאופיינת ברגשות חזקים ואנרגיה פיזית. תנועותיו חזקות אך אנרגטיות; משמש לעתים קרובות להעברת רגשות באמצעות מוזיקליות.

לרכישת ביגוד היפ הופ לחצו:

https://primadance.co.il/product-category/%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA/%D7%91%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%A4-%D7%94%D7%95%D7%A4

Roger James

Learn More