מה לבדוק לפני קניית סקייטבורד פעלולים?

סקייטבורד פעלולים

אם אתה רוצה סקייטבורד טריקים, מציאת הלוח המתאים יכול להיות מרתיע. לוח החלומות שלך צריך לכלול תכונות כמו סיפון קעור, משאיות רספונסיביות ומסבים איכותיים-וכל אלה צריכים להתאחד בצורה חלקה!

טריקים יכולים להיות מהנים מאוד והם דרך מרגשת לבחון את עצמך על לוח, אך למידה ושליטה בהם עשויים לדרוש מאמץ והתמדה.

מהו הסקייטבורד הטוב ביותר לעשות פעלולים?

בעת בחירת הסקייטבורד האידיאלי להחלקה על טריקים, יש לזכור מספר גורמים. באופן אידיאלי עליכם לחפש משהו קטן מספיק בכדי שתוכלו לבצע טריקים בקלות תוך כדי יציבות ואמינות מספיק.

שימו לב שלא כל הסקייטבורדים נוצרים שווים. מודלים מסוימים עשויים להתאים לרמות מיומנות מסוימות בצורה יעילה יותר. בעת בחירת המודל שלך, הקפד לבחור משהו מתאים הן לצרכים הספציפיים שלך ואת רמת היכולת, כמו גם דרישות התקציב.

רוחב הלוח שלך יכול להשפיע גם על הביצועים שלו בטריקים. לוח אידיאלי להחלקה על טריקים צריך בדרך כלל למדוד בין 7.75-8.25 אינץ ' רוחב – לוחות רבים ברשימה זו נופלים בין הגדלים הללו.

גלגלים ממלאים חלק בלתי נפרד בביצועי הלוח, ולכן בחירת גלגלים המתאימים להחלקה על טריקים היא חיונית. גלגלים קשים יותר יציעו פחות הקפצה וריבאונד ויאפשרו למחליקים לבצע טריקים במהירות ובבטחה.

עד כמה שחשוב לקחת בחשבון את קוטר הגלגלים, זה גם חיוני שצורתם תילקח בחשבון שכן לכך תהיה השפעה מיידית על האופן ואילו טריקים ניתן לבצע על אופניים.

דוגמה: לקפיצה והתהפכות, לעתים קרובות עדיף קעור רך יותר, בעוד שקצוות חדים יוצרים שקופיות מהירות יותר. יש אפילו צורות ספציפיות כמו מסילות דוושת גז המאפשרות לרוכבים לבצע טריקים מתקדמים ביתר קלות.

סקייטבורד הוא ספורט שלוקח מסירות, אז היו סבלניים כשאתם שואפים לשלוט בו. נקוט באמצעי בטיחות על ידי חבישת רפידות וקסדות בעת ניסיון טריקים.

מתחילים צריכים להתחיל על לוח קטן ורך יותר כדי להכיר את התחושה שלו וללמוד כיצד לשלוט בו.

ככל שהכישורים שלך ישתפרו, תוכל לעלות ללוחות גדולים ויציבים יותר. שים לב גם לגובה וגם לגודל הנעליים שלך בעת רכישת הסקייטבורד שלך.

אתה יכול לעשות פעלולים בסגנון חופשי על סקייטבורד?

סקייטבורד בסגנון חופשי הוא תחום של סקייטבורד המשלב אולי, סלטות ותמרונים אחרים עם מסילות, מעברים וקרקע שטוחה לסגנון רכיבה טכני במיוחד. למרות מאתגר בהתחלה, השגת פריסטייל דורש סבלנות בפועל לפתח אלה מיומנות גבוהה מהלכים בהצלחה אם אתה בכושר גופני עם יכולות איזון טוב, כמו גם מוכן לשים בפועל זמן ומסירות.

התחל פשוט אם אתה מחליק מתחיל-שקופיות פשוטות, טוחן, סלטות וצירים הם טריקים קלים שיקבעו את הבסיס לשליטה בסגנון חופשי! נסה ללמוד את המהלכים הבסיסיים שלך כמו מגלשות, טוחן, סלטות וצירים לפני שתתקדם לטריקים מורכבים יותר כמו אווירים וגלגלים – הם יוצרים דרכים מצוינות להתחיל להתאמן בסגנון חופשי!

ישנם טריקים שונים של סקייטבורד בסגנון חופשי, כגון גלגלי זנב, גלגלי אף, גלגלי קרוספוט וספינים. בעוד שחלקם קלים יותר מאחרים, לכל אחד מגיע הזמן שלך בפועל להיות אמן.

מחליקים מקצועיים לעתים קרובות שולטים בפיוט בעל רגל אחת מהאף, בדומה לסימוטי אך קשה יותר בשל כך שיש רק רגל אחת זמינה לפיוט.

פשוט, הנח את שתי הרגליים על הברגים, סובב את כף הרגל האחורית פנימה, מכוון את בהונותיה לכיוון הזנב וסובב מאחורי עצמך (נולי ישבן) עד שכף הרגל האחורית שלך מרימה מהלוח, ומאפשרת לך לאזן ולסובב רק על אותה רגל קדמית.

הטריק הזה יכול להיות מאוד משעשע ויצירתי להתאמה אישית; חלקם אפילו להוסיף סלטות עבור אפקט נוסף!

עטיפות עגל הן טריק חדשני נוסף, הכולל גלישת רגל אחת סביב עגל הרגל הנגדית ועטיפת כף הרגל סביב קרסולה. טכניקה זו יכולה להיות שימושית במיוחד בעת ביצוע 180 כניסה חוזרת על גדות ורמפות.

לא משנה אם אתה מחליק מהאסכולה הישנה או מתחיל, ספר זה מספק את כל הטריקים הדרושים כדי להרשים באמת את בני גילך! ארוז עם טיפים והמלצות עבור שילובים וריאציות, כמו גם מאות תמונות המושכים את העין, זה חובה מוחלטת עבור כל מחליק מחפש לקדם את כישוריהם!

מה זה סקייטבורד בסגנון חופשי?

סקייטבורד בסגנון חופשי הוא סגנון החלקה הכולל ביצוע טריקים ותמרונים על משטח נטול מכשולים ללא מחסומים בדרכו. המכונה גם קרקע שטוחה או החלקה על סקייטפארק, סגנון חופשי יכול להתבצע על ידי גברים ונשים כאחד.

שיט הוא ספורט אתלטי במיוחד הדורש זריזות, זריזות ומהירות. זה יכול להיות מתורגל על משטחים שטוחים כגון קרח, פארקים או כבישים.

סקייטבורד בסגנון חופשי נחשב בין הצורות הגבוהות ביותר של סקייטבורד, ואנשי מקצוע אלה בדרך כלל בעלי ניסיון רב בביצוע אולי, סלטות, ספינים וקיקפליפים. כמה פריסטיילרים בולטים כוללים את רודני מולן, טוני הוק ורוס האוול כמתרגלים ברמה עולמית של צורת אמנות זו.

סקייטבורד בסגנון חופשי הוא בין צורות ההחלקה האמנותיות והמבוקשות ביותר, נמצא ברחבי העולם ומשמש דרך מצוינת לפתח את יכולות ההחלקה של האדם. ניתן למצוא אותו כמעט בכל מקום-הזדמנות מושלמת לחדד את יכולות ההחלקה שלך!

מתחילים צריכים להתחיל בלימוד היסודות של לונגבורד וכיצד לאזן על הלוח שלך. טכניקה יעילה לכך נקראת רכיבה ידנית באף-פשוט רכיבה על הגלגלים הקדמיים תוך הרמת שני הגלגלים האחוריים מהקרקע בבת אחת!

גולשי לונג מתחילים ימצאו את האולי דרך אידיאלית לתרגל לתפוס את הלוח שלהם ברגליים. פשוט מצלם את הזנב שלך על הלוח ישחרר הגלגלים הקדמיים שלה לאוויר, ואז הרגל הקדמית שלך תופס אותם כמו הלוח כולו לוקח טיסה ב אולי מאמץ!

נסה את היד שלך ב "ללכת עם הכלב", מהלך סקייטבורד בסגנון חופשי אייקוני הדורש החזקת שני חלקי הגוף קדימה תוך העברת משקל חזרה לכף הרגל האחורית שלך, יצירת תנועה מצד לצד על הלוח שלך – מה שעשוי להיות מאתגר אך מספק ביותר כאשר נעשה נכון!

מדריך אולי ואף הם שניים מהטריקים הידועים יותר לסקייטבורד, אך ישנם סוגים אחרים שיכולים להיות כיף לנסות גם כן. חלקם עשויים לדרוש קפיצות רמפות בעוד ישנם רבים אחרים מדי!

למה לקנות סקייטבורד פעלולים?

אם אתם מתכננים לקנות סקייטבורד פעלולים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים לפני רכישת אחד. ביניהם הוא למצוא אחד עם מושב ארגונומי סיפון רחב המאפשרים הנחיתה הטריק שלך של בחירה; בנוסף ייתכן שיהיה צורך לרכוש קסדות מגן וציוד בטיחות כדי למנוע פציעות המתרחשות במהלך השימוש.

ישנם סוגים שונים של סקייטבורד לבחירה, כולל סיירות, לונגבורדים וסקייטבורד קלאסי. בעוד כמה דגמים נועדו במיוחד כדי להתמודד עם הדרישות של רכיבה על סקייט פארק בעוד אחרים יכולים להימשך כל החיים. אם התקציב הוא דאגה יש הרבה אפשרויות טובות בחוץ, אבל מציאת אחד המותאמים לצרכים הספציפיים שלך דורש ניסיון רכיבה לוחות שונים עד אחד מתאים לך בצורה מושלמת; אתה יכול לבקר בחנות להחליק המקומי שלך ולדבר עם עובדים בעלי ידע שיכולים לסייע במציאת מה יהפוך הלוח המושלם שלך.

Roger James

Learn More