אתה יכול לקבל קוקטיילים נמסר לביתך?

משלוחי קוקטיילים

אתה עשוי לתהות אם אתה יכול לקבל קוקטיילים נמסר לביתך. תלוי איפה אתה גר, אתה עשוי להיות מוגבל למקום שבו אתה יכול לקבל את האלכוהול. לדוגמה, אם אתה מתחת לגיל 21 או מתחת לגיל השתייה החוקי, ייתכן שאתה מוגבל למשקאות אלכוהוליים שניתן לצרוך בזמן שאתה בבית שלך. עם זאת, אם אתה מבוגר יותר, אתה עדיין יכול להזמין קוקטייל שיועבר לדלתך.

האם אוכל לשלוח קוקטיילים לביתי?

ישנן מספר אפשרויות משלוח קוקטייל זמין היום. אחד הפופולריים יותר הוא דורדש. החברה מציעה מגוון שירותים וידועה במשלוחם הקר. בנוסף, החברה מציעה גם שירות איסוף שיכול לספק לך את הטיפ האהוב עליך בגרוש. שירות מתפתח נוסף הוא שתייהעכשיו, אשר מספק משקאות על לוח זמנים, כולל אפשרות משלוח משקה לילי. הם עשויים להיות קצת יותר יקר מאשר התחרות שלהם מדלת לדלת, אבל הם מציעים שירות נוח ואמין ללקוחות באזור המטרו. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לשתות את החליטה האהובה עליך תוך שלושים עד שישים דקות. באותו מחיר, אתה יכול ליהנות מבירה מהמיקרו-מבשלה האהובה עליך, או מבורבון ממזקק עולה. לחלופין, אתה יכול ללגום קוקטייל מיצרן טקילה מקומי, אם זה הקטע שלך.

כמה חברות טוענים שיש את הטוב ביותר של הטוב ביותר, בעוד כמה מציעים קוקטיילים נמסר הדלת שלך, אחרים מציעים מבחר רחב עוד יותר. אם אתם מחפשים קוקטיילים המועברים לדלתכם, כדאי לחקור כל אפשרות ואפשרות כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר האפשרי.

האם הקוקטיילים שלי עדיין יהיו טריים כשהם יגיעו?

בעת הכנת מסיבת הקוקטייל הבאה שלך, הקפד להכין את משקה חלומותיך מיד. הטעם והאיכות של הקוקטייל שלך יתפרקו עם הזמן. זה נכון במיוחד עבור משקאות מוגזים. בין אם אתם מכינים קבוצה של קוקטיילים למסיבה הבאה שלכם או שאתם פשוט מכינים לעצמכם כמה משקאות, תרצו להבטיח שהקוקטיילים שלכם יהיו הכי טריים כשהם מגיעים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על טריות הקוקטיילים שלך היא להשתמש במרכיבים טריים. כמה ברמנים מוסיפים סוכר וודקה לקוקטיילים שלהם. אלה יכולים להוסיף קלוריות מיותרות ולהעלות את רמות הסוכר בדם. מסיבות אלה, חשוב לבחור משקאות שיש בהם פחות קלוריות. אפשר גם להשתמש במחית ומיצים במקום בסוכר. מחית הם בדרך כלל הרבה פחות מתוקים ממיץ, כך שתצטרך להתאים את כמות הממתיק במתכון שלך.

דרך נהדרת נוספת לשמור על טריות הקוקטיילים שלך היא לערבב אותם ממש לפני ההגשה. אפשר לאחסן קוקטיילים במשך שבועיים במקרר, אבל תאבד חלק מאיכותם. כדי למקסם את הקצף, הקפידו להשתמש במייצב כמו קרם אבנית. הוספת חלבונים יכולה גם לעזור לך להשיג את המרקם המקציף שאתה רוצה. עם זאת, שימוש בחלבונים יכול להיות בעייתי מכיוון שתצטרכו להיזהר מאוד בבטיחות המזון.

האם יש מגבלות גיל למשלוחי קוקטיילים

כאשר אתה מזמין קוקטייל ללכת, אתה רוצה לדעת מה הדרישות החוקיות. בעוד הכללים משתנים ממדינה למדינה, ישנם כמה גורמים נפוצים. באופן כללי, אתה חייב להיות בן 21, רכב המסירה חייב להיות מורשה והמשקה חייב להיות מלווה בזיהוי תמונה. עם זאת, לא כל המדינות יצרו חוקים מקיפים מספיק כדי לכסות את כל התרחישים.

כמה מדינות הציגו חקיקה כדי לאפשר למסעדות למכור קוקטייל ללכת. בחלק מהמדינות יש מכסה על מספר המשקאות המוגשים בארוחה, בעוד שאחרות דורשות רישיון למשלוח של צד שלישי. הדרך הטובה ביותר לקבוע מהן הדרישות החוקיות של המחוז שלך היא ליצור קשר עם משרד השלטון המקומי שלך. לדוגמה, פנסילבניה שוקלת כרגע הצעות חוק כדי להפוך את חוק הקוקטיילים שלה לקבוע.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא דרישת המדינה למיכל חסין חבלה. זה חשוב במיוחד אם המשלוח הוא למסעדה. בקבוק חסין חבלה חייב להיות מסוגל לעמוד בפתיחה וסגירה. אתה גם צריך להיות מסוגל לאמת את מזהה הלקוח בזמן המסירה. אם המשלוח נעשה על ידי עובד, הנהג יכול להשתמש ברכב שלו.

Roger James

Learn More